mandag 29. november 2010

Tatoveringen min

 I dag har jeg gått igjennom en del ting på den gamle dataen min. Først og fremst fordi jeg trengte CV'en min og søknader og slike ting.
Må jo se å få ut fingeren å få meg praksisplass snart..
Men midt oppe i all denne praktiske letingen så fant jeg bildene fra når jeg nok tatoveringen min, også tenkte jeg at det hadde vært litt morsomt å dele dem med dere!

Aller først var det omrisset:
Den var jo ganske søt sånn, men ikke helt sånn jeg hadde sett for meg at den skulle se ut..
Så da la han på litt farge:
Etter det la han på ennå mer farge helt til jeg var fornøyd også ble den seende slik ut:
Helt ferdig og veldig veldig fin!

Hva synes dere?

4 kommentarer:

  1. Du er tøff altså! Jeg tørr jo ikke ta hull i øra engang! ;p

    SvarSlett
  2. Såå fin den er! blir det en til snart eller? hihi <3

    SvarSlett
  3. Hva med å gå gjennom andre bilder også så jeg kan få usa bildene? ;)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten hilsen