søndag 21. november 2010

Åpningstider..

God morgen kjære lesere!
Det er søndag morgen, jeg ligger i senga og stirrer i taket (og har i og for seg gjort det en stund), klokka er 06.37, jeg er lys våken og irriterer meg over at SATS ikke åpner før om tre timer og 23 minutter..
Sånn helt egentlig så vet jeg ikke helt hvilken del som sjokkerer meg mest.
Det faktum at jeg er våken, at jeg for aller første (og helt 100% sikkert siste) gang har "behov" for SATS på denne tiden av døgnet på en søndag, at jeg ennå ikke har hørt noe fra min kjære som er på hockey tur med gutta i Karlstad eller det at jeg faktisk gikk å la meg før klokka 11 på en lørdag!
Hjelpes meg!!
Jeg har ett liv altså... Eeeeeehm..
Ett lite forsøk på å forsvare meg selv: jeg er ikke helt i toppform om dagen og har tross alt vært på jobb i helgen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for en liten hilsen