torsdag 2. desember 2010

Når løkkæ snur, å dan blir fiin!

Hei hei kjære lesere!
Først av alt så vil jeg anbefale dere å lese overskriften med Fredrikstad dialekt, for da maker den mye mere sense.

Så..
Jeg har go'e nyheter!!
Dagen i dag begynte som en bæsj, med forsovelser og heller store doser dårlig humør.
Men så kom jeg på skolen og fikk en B på reiselivslære prøva og da hjalp det jo litt.
Så lunsja jeg med pappaen min og dagen ble ennå bedre.
Men så, sist men ikke minst....
*trommevirvel*
Vent!!!
Må begynne fra førsten.
Jeg skulle på møte i dag, eller, jeg trodde det var litt mer intervju. Det er jo noe jeg er heller lite fan av.
(Jada, jeg vet at det er bra for meg og at man bare blir flinkere og flinkere)
Men så..
*trommevirvel på ordentlig*
Når jeg kom dit jeg skulle så var det ett veldig koselig møte som resulterte i at jeg fikk praksisplass, jobb på reiselivsmessa og jobb neste fredag!!
*hurra*
*hurra hurra*
*hoppe masse opp og ned*

Og selvfølgelig har vi (altså Mr.W og jeg) feira med en bedre Amerikanisert middag på The Nighthawk Diner! *namme namm*
http://www.nighthawkdiner.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for en liten hilsen